Den 15. Mai 2026 war eisen groussen Daag als Fanclub, wou mir vum FC Bayern München geeiert ginn sinn fir 40 Joer wou mir elo schons bestinn‼️‼️ Danke an die @FC Bayern München Fan- und Fanclubbetreuung👏👏